Barbyságok, avagy ételek filcből

Hosszú ideje nem mutattam be alkotót a blogban. Eddig túlnyomó részt külföldi tehetségeket, ügyes kezű alkotókat mutattam be. A járvány lecsengése után újraélesztettem egy olyan oldalt, ahol magyar vállalkozók, alkotók mutatkozhatnak be. Itt találkoztam Molnárné Győri Barbara óvodapedagógus munkáival. 

A termékeiről így ír a Facebook oldalán: „…általam kitalált és elkészített fejlesztőjátékokat, szerepjátékhoz való eszközöket, és sok sok tűvel és cérnával készült csodát szeretnék bemutatni nektek. Egyedi tervezésű textiljátékok 0-99 éves korig. Termékeimet varrógéppel és kézi varrással készítem.”  https://www.facebook.com/barbysagok 

A termékek nagyon élethűek, a gyerekeknek megadja azt az érzést, hogy pont úgy vásárolhatnak, főzhetnek vagy tálalhatnak, mint a nagyok. De inkább meséljenek a képek.

ba15.jpg

ba10.png

ba11.jpg

ba12.jpg

ba13.jpg

ba14.jpg

ba16.jpg

ba17.jpg

ba18.jpg

ba19.jpg

ba20.jpg

ba21.jpg

ba22.jpg

ba23.jpg

ba24.jpg

ba25.jpg

ba6.jpg

ba7.jpg

ba8.jpg

ba9.jpg

ba5.jpg

ba1.jpg

ba2.jpg

ba3.jpg

ba4.jpg

További hazai alkotókért kövesd a Hazai vállalkozók és alkotók oldala nevű közösséget.