Romantikus húsvéti tojások

Igaz, hogy Húsvét még odébb van, de én a hétvégén készítettem néhány nem éppen hagyományos hímes tojást. Mindenféle otthon is fellelhető maradékkal kreatívkodtam, csak a tojásokat vettem meg hozzá.

Hungarocell és préselt papír tojásokkal dolgoztam, használtam maradék pamutcsipkét, műgyanta rózsákat, filc maradékot. Kell még hobbifesték tetszőleges színben, ragasztó, a festéshez ecset és hurkapálca.

hb1.JPG

Szúrjuk föl a tojásokat a hurkapálcára és fessük le az első réteg festékkel.

hb2.JPG

Amíg szárad, addig a filcet van időnk szépen cikkcakkosra vágni.

Száradás után jöhet még egy réteg, én két tojást kicsit meg is antikoltam (ehhez repesztő, vagy antik lakk kell).

hb5.JPG

Ha megszáradtak, jöhet a dekoráció tetszés szerint. Például először a cakkorsra vágott filccsíkot ragasztottam fel.

hb3.JPG

Ez követően jött egy kis csipke és 2 kicsi rózsa.

Készült még csak széles lila csipkés, csipkés rózsás, csipkesapkás és egy dekupázsolt is.

hb4.JPG

Remélem kaptatok 1-2 ötletet a húsvéti készülődéshez. Jó szórakozást!