Bizarr és különleges nyakláncok

Mindjárt az elején leszögezem: ezeket nem én készítettem! :-)

Véletlenül találtam egy cikket az http://www.oddee.com/ oldalon bizarr és különös nyakláncokról. Gondoltam körülnézek még a témában és a "termést" megmutatom.

Az első kategória a természetes anyagokból alkotott furcsaságok.

bz1.jpg

bz2.jpg

És ezeket meg lehetett vásárolni a Etsy-n, egy fringecollection nevű shopban.

Következő érdekesség az ezüst székek arany összekötő elemekkel.

bz3.jpg

A következőnek a nyári kánikulában gyakorlati haszna is lehet, ennek a házi elkészítésén érdemes elgondolkodni: jégkocka nyaklánc.

bz4.jpg

 A következőket San Antonio NBsCloset készítette, technika ihlette medálok, rendelésre, lézersugárral vágott és vésett a farostlemezből.

bz5.jpg

Linda Loudermilk alkotta ezt a csöpögő vízcsapot.

bz6.jpg

És még rengeteg furcsa dolgot találtam, azokat inkább már nem is kommentálom, csak mutatom.

bz9.jpg

bz8.jpg

bz7.jpg

bz16.JPG

bz10.jpg

bz11.jpg

bz12.jpg

bz13.jpeg

bz14.jpg

A csúcstartót a végére hagytam

bz15.jpg

Kedves Olvasó, lehet szörnyülködni, ihletet meríteni, véleményt írni (igazán kíváncsi lennék rá, mit gondoltok).