Dr. Csont ihlette bizsuk

Egy kis nosztalgia

Még 2013. április 16-án jegyeztem be ezt az írást egy régebbi blogomba, azóta bizony változott egy és más, de kétségtelen, hogy valahol itt indult Kunigunda története.

Az egyik kedvenc sorozatom a Dr. Csont (Bones) – ez nem változott, csak több kedvenc krimim lett - amelyben mindig lesem a hősnő jobbnál jobb nyakláncait. Egyik péntek délután elhatároztam, hogy készítek magamnak hasonlókat.  Nagyon haladós a munka volt, mert csak szimpla fűzéssel készül, amitől más lesz, az hogy az áttört golyókat és a tekla gyöngyöket váltogattam, illetve, hogy medál került a gyöngyök közé.  Ez lett az eredménye:

csont1.jpg

csont2.jpg

A stílushoz hasonló karperecet is készítettem:

csont3.jpg

Hát így indult a dolog, hogy elkezdtem bizsukat készíteni. Azóta is lesem az ötleteket a filmekben és tanulom az új technikákat.