Textilkosár maradékokból

Ezt a bejegyzést is egy korábbi blogomból költöztetem át ide.

Az ötletet találtam valahol, és annyira megtetszett, hogy gondoltam megosztom. A fotók olyan szépen bemutatják, hogy hogyan lesz pár méter kötélből és egy kis textilmaradékból puha kosár, hogy magyarázatra sem igen van szükség hozzá.

Kezdetnek itt a végeredmény, ilyen lesz, ha ügyesek vagyunk. Én alig várom, hogy kipróbálhassam az elkészítését.


kosar1.jpg

Vaskosabb, szövött zsinórra, kötélre lesz szükség alapanyagként.

kosar2.jpg

A zsinórunkat tekerjük körbe színes textilcsíkkal.

kosar3.jpg

A már betekert kötelet kezdjük el összeöltögetni az alábbi módon.

Varráshoz, ha van rá mód erős cérnát, esetleg bőrvarrócérnát válasszunk.

kosar4.jpg

A színeket, maradék anyagokat tetszés szerint váltogathatjuk munka közben.

kosar5.jpg

A kosár kialakításához öltögessük egymáshoz a bevont kötelet.

kosar6.jpg

A formát egy edény segítségével alakítsuk ki, ahogy az alábbi 2 képen látszik.

kosar7.jpg

kosar8.jpg

És ha megfelelő nagyságú a kosarunk, így dolgozzuk el a végét

kosar9.jpg

A kész mű más szemszögből

kosar10.png

 Azóta megnéztem az ötlet forrásául szolgáló Wee Folk Art oldalt, ahol további remek ötleteket lehet találni, biztosan szemezgetek majd még belőlük.