Julcsanapló 6. rész

Sziasztok Kedves Olvasók!

julcsa_nesbo.jpgMostanában nem igazán írtunk bejegyzéseket, de most elkezdem legalább valamennyire ledolgozni anyu elmaradását, aztán majd ő is belehúz, remélem. Néha fogom hagyni írni, ígérem. Mindig mondja, hogy mennyi mindent kell megírnia, de valahogy nem látom, hogy szorgosan kopogná a gépen az ötleteit, pedig meglehetősen sok időt tölt a monitort bámulva, a fecnikről nem is beszélve, amiket mindig elszed tőlem, hogy nem karmolásszam olvashatatlanra, pedig csábítóan heverésznek és meg szeretem a papírokat cincálni. 

Ami nem változott az előző évekhez képest, hogy továbbra is együtt olvasok anyuval. Szeretem a könyvek szagát, a könyvtáriakét azért, mert sokféle illatminta van rajta, de az új könyv illat még jobban bejön. Anyu elkezdte az egyik karácsonyi ajándékát, pontosabban elkezdte volna, de előbb megnéztem a tartalomjegyzéket és jól megszimatoltam a könyvet.

Cicakollégák, azt javaslom, hogy szoktassátok rá a rabszolgát, hogy tanulja meg egy kézzel tartani a könyvet, az pont elég és akkor a másik kezével kiválóan tud olvasás közben pocisimizni. Ha jó fejek akartok lenni, akkor időnként lehet oldalt változtatni, hogy egyenletesen fejlődjön az ügyességük :) Anyu már egész jól lapoz bal kézzel is :D

Az oldalváltoztatást az én úgy szoktam megoldani, hogy átgyalogolok a mellkasán, aminek annyira nem örül. Persze van, hogy a hasán sétálok át, de van amikor vagyok olyan kedves és megkerülöm.  

További rabszolganevelési tippekkel később jelentkezem.

Puszi, Julcsa

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg bátran! :)

Köszönöm!