Olvasó cicák 2. rész

Az Olvasó cicák 1. rész című bejegyzésben már írtam arról, hogy hogyan tértem vissza az olvasás mániához és hogy jön ehhez a cica téma. Továbbra is olvasunk Julcsa cicával, néha olyan művek is kerülnek a kezembe, amiről nem sokat tudok annak ellenére, hogy a szerzőt ismerem, mind a könyvei, mind az önéletrajzi/életrajzi írásokból. Most ilyen volt Rejtő Jenő A boszorkánymester című könyve is, ami bizony nem lett igazán népszerű. Van benne rejtői humor, de nem a megszokott igazi könnyű Rejtő regény. Galgóczi Tamás olyan remekül írta le, hogy aki szeretne többet tudni a könyvről, csak kattintson idea cikkért: A boszorkánymester

De térjünk vissza a cicákhoz. A NIOK csoportban megkérdezte valaki, hogy mit szeretünk hallgatni olvasás közben. Hát én a következő hozzászólás bírtam alkotni:

Én nagyra értékelem közben a csendet, persze, ha kedves szomszédok is úgy akarják :) Esetleg cicadorombolás. Sajnos néha még este 10-11 után is ordítoznak a szemben lévő házban, pedig egy jó kis elmélyedt olvasás közben igazán nem akarom tudni miért nem volt jó pl. vacsorára a rizses hús.

De egy könyvbarát cicával és cicadorombolással jobb az élet, még hangos szomszédokkal is. Még több könyvbarát cica a képeken.

ci1.jpg

ci10.jpg

ci11.jpg

ci12.jpg

ci13.jpg

ci14.jpg

ci15.jpg

ci16.jpg

ci2.jpg

ci3.jpg

ci4.jpg

ci5.jpg

ci6.jpg

ci7.jpg

ci8.jpg

ci9.jpg

Folyt. köv.

Cicás és könyves bizsukat is találsz a Kunigunda Kincsei webáruházban.