Olvasó cicák 1. rész

Az év elején úgy döntöttem, hogy több olyan könyvet fogok olvasni ismét, ami nem szakirodalom. Csatlakoztam a NIOK csoporthoz a Facebookon (Nincs időm olvasni kihívás!!) és belemerültem - most főként - a szórakoztató irodalomba. Mondhatjuk, hogy jókor, hiszen márciusban elkezdődött a karantén. Sajnos nem tankoltam fel kellőképpen könyvekből, így sokszor terveztem úgy az élelmiszer beszerzést, hogy útba essen egy-egy könyvszekér, és a maszkok varrogatása is elvitte a szabadidőm jó résztét (erről talán máskor), de azért maradt idő olvasásra is. És hogy mégis hogyan jönnek ehhez a cicák? Egyszerűen úgy, hogy az én Julcsa cicám határozottan örült ennek a változásnak. Megszagolja az aktuális olvasmányt, most éppen Arthur Hailey első sikerkönyvét, a "Hotel"-t fejeztük be. Szokás szerint Hailey munkáiban is össze-vissza haladok, a Detektívekkel kezdtem, aztán jött a Hotel. Az első két könyv határozottan tetszett, így jön a többi is. 

Szóval Julcsika előző életében vagy bölcsész vagy könyvtáros, de legalábbis könyvmoly volt, már érti, hogy "megyünk olvasni" és vígan ugrik a helyére. Ha hangosan lapozok (teszem hozzá fél kézzel nem könnyű, mert a másikra igény tart), úgy néz rám mint könyvtáros néni a hangoskodóra. Mivel bevett szokása, hogy bal kezemre fekszik, a jobb kezemben meg ott a könyv, még nem igazán sikerült dokumentálni, hogy hogyan olvasunk mi. De szerencsére sok-sok könyvbarát cica van, gondoltam a legjobb olvasó cicás képekből összeállítok egy sorozatot. Jön is az első 10 kép.

oc1.jpg

oc10.jpg

oc2.jpg

oc3.jpg

oc4.jpg

oc5.jpg

oc6.jpg

oc7.jpg

oc8.jpg

oc9.jpg

Folyt. köv.

Cicás és könyves bizsukat is találsz a Kunigunda Kincsei webáruházban.