Őszi gondolatok

asziv_1.jpgMost elkezd lassulni a természet, változik kicsit az élet rendje, takararó alá kuckózós esték jönnek, én is elmélázom néha, így most rendhagyó, kicsit lelkizős, kicsit bemutatkozós bejegyzést osztok meg veletek.

Lassan kialakul Kunigunda világa, ami az alkotás, a szépség, a régiesebb értékrendek világa. Nőként azt szoktam mondani magamra, hogy nálam még a régi 1.0 software fut: főzök, kötögetek, varrogatok, és minden lakhelyemből próbálok otthonos kuckót teremteni. Azt mondják ez már kiment a divatból, nem jellemző a rohanó világunkra. Igen, rohan a világ, rohan a főállásomban, a tömegközlekedésben, az ügyek intézésében, de otthon ne rohanjon. Nem érzem jól magam a minimalista berendezésű terekben, az apró emléktárgyakat nélkülöző, letisztult formavilágú helyeken.

Azért kezdtem a fenti a gondolatsort, hogy egy régóta, más sokszor hallott véleményhez vezessem: add át másoknak, hogy milyen vagy, nem veszhet el, ami fejedben a lelkedben van. Úgy alakult, hogy nincs gyerekem, neki nem örökíthetem át amit megtapasztalok, megtanulok, de talán ha a blogban néha kicsit beljebb invitálom az olvasót Kunigunda világába, akkor néhány kis szösszenet fennmarad. Megosztok ezt-azt a konyhában készülő dolgokról, vagy a kötésmintákról, vagy arról, amikor azt nyomozom, hogy milyen növényt nem tartsunk a cicával egy lakásban, vagy milyen könyvek, gondolatok formáltak. Tulajdonképpen sok mondanivalóm lenne azt hiszem, mert sok mindent kipróbáltam, megtapasztaltam és még több dolog érdekel. Nem vagyok tökéletes,  nem vagyok sem konyhatündér, sem trendi tervező, de kísérletező kedvvel, kíváncsian (néha kicsit talán túl bátran) állok a dolgokhoz. Egy alapszabályt máris megosztok a tapasztalataim alapján: ha nagyon jól akarsz csinálni valamit, az többnyire átlag alattinak sikerül (ezt kiválóan tudom produkálni minden olyan alkalommal, amikor valami nagyon finommal vagy nagyon mutatós sütivel akarok elrukkolni). 

Próbálok pozitív maradni a gondjaim ellenére, újra és újra megtalálni a motivációt, ami tovább visz, és talán egy kis pozitív szemléletet adni másoknak is. Azok a vásárlók, akik személyes átvételt kértek, már láttak ezt-azt belőlem, hiszen többnyire beszélgetünk kicsit, bizsukról, kövekről, állatokról.

Persze megmaradnak a világból összegyűjtött szórakoztató kis színes hírek és más megszokott témák is. Készülünk majd az ünnepekre, dekorációval, csomagolással és ki tudja még mivel. :)

Szeretettel:

Kunigunda