Julcsanapló 1. rész

Anyu folyton dolgozik

Kedves Olvasók!

doboztetoben.JPGAkit Ti leginkább talán Kunigundaként ismertek, nekem ő anyu. Mostanában nagyon sok dolga volt, hát most helyette én, Julcsa a cica mesélek egy kicsit.
Mozgalmas napokon vagyunk túl, most ebben a jó kis dobozfedélben pihenem ki éppen. Anyu mostanában éjjel is dolgozott, ami felháborító, mert a házirend szerint 10-kor megyünk az ágyikóba olvasni, amit én nagyon szeretek. Persze hangot is adtam a nemtetszésemnek. Ma már kicsit nyugisabb lett volna az élet, de az egyik szomszéd izomból fúrt órákon át. Anyu szerint áganként fúrja fel a karácsonyfát a falra. Az egész lakásban nem volt egy csendes hely, amin, ahogy félperzsa úrihölgyhöz illik, mélységesen felháborodtam. Végre abbahagyta a szomszéd a zajongást, anyu elment prémium alutaskosért nekem az ünnepre, mert ugye nekem is ünnepi vacsi jár, (megnéztem a kajás ládikámat, jól tele van). Anyu próbált nagyon csendben hazajönni, hogy ne zavarja a pihenésemet. Aztán át akart öltözni, és akkor jól megijedtünk mind a ketten. Hogy ne zavarjon, nem kapcsolt lámpát a hálóban és nyúlt az otthoni ruhájáért, de én azon aludtam. Engem váratlanul ért az inzultus, anyut meg a nyávogás, nem tudom eldönteni melyikünk ijedt meg jobban.
Délután végre pihenhettünk, mert anyu még ma éjjel is dolgozik. Szeretett volna kötni, de én nem hagytam, kicsit engedtem gyöngyözni, meg a kis bigyóit dobozkákba pakolni. Nem fogadtam túl boldogan, azt a kijelentését, hogy már megint rengeteg ötlete van, ami meg akar fűzni, de majd a nagypárnán heverészve nézem, ahogy játszik a gyöngyökkel. Egy ideig elszórakoztat a látvány. Ezt ő "örömfűzésnek" nevezi, hát ha örül neki, akkor csinálja csak.
Később folytattuk a karácsonyi dekorálást, ma egy aranybojtot sikerült levadásznom és megszereztem ezt a jó kis doboztetőt, mert új kanapétakarót már meguntam. Anyu azt mondta, hogy azt az asztaldíszt, ami cicabiztos és világít, és csak eddig legalább kétszer tervezte újra, majd Nektek is megmutatja, gondolom ha már elégedett lesz vele.

�Kellemes ünnepi készülődést mindenkinek! �

Puszi: Julcsa