20+1 karácsonyi dekorációs ötlet pirosban

A piros számomra mindig is a karácsony színe volt. Gyerekkoromban - az sem tegnap volt - még nem voltak divathullámok az ünnepi dekorációkban, a fa mindig színes volt, a vidám, főként üveg, figuráktól az otthon készült díszekig és szaloncukrokig mindenféle került rá. Bájos volt és szép emlék maradt, de ahogy kamaszodtam, belekotyogtam a díszítésbe, és egyre többször fordult elő, hogy kifejezetten határozott elképzeléssel szereztem be kellékeket, díszeket. Ekkortájt kezdődött az, hogy a piros lett a fő szín, és többnyire aranyat párosítottam mellé. A fenyő zöldje, a díszek piros színe és arany csillogása marad a klasszikus karácsony számomra, de néha elcsábulok egy-egy más színösszeállításra. Azt almás, gyertyás és mézeskalácsos gyerekkori emlékeimről majd később mesélek.

Most kifejezetten olyan ötleteket gyűjtöttem össze, amelyekben a piros komoly szerepet kap. Némelyiket persze el tudom képzelni más színekkel is.

22.jpg

pi10.jpg

pi11.jpg

pi12.jpg

pi13.jpg

pi14.jpg

pi15.jpg

pi16.jpg

pi17.jpg

pi19.jpg

pi18.jpg

pi2.jpg

pi20.jpg

pi21.jpg

pi3.jpg

pi4.jpg

pi5.jpg

pi6.jpg

pi8.jpg

pi9.jpg

pi1.jpg

Ha tetszett a bejegyzés, oszd meg bátran! :)

Ha kíváncsi vagy milyen termékekkel várja Kunigunda az ünnepet, kövess a Facebookon: Kunigunda Kincsei