Pulzus cica emlékére

pul2.jpgFurcsa az emberi lélek, az állatbaráté meg talán még furcsább. Pulzus cicával sosem találkoztam élőben, csak egy cicás csoportban követtem a szép korú Pulzus Blogger cica napjait. Sajnos most távozott és nem szégyellem, hogy sírok. Pulzuska 20 évig olyan különleges volt valakinek, akit szintén nem ismerek személyesen, mint nekem az én Julcsám. A gazdi posztjaiból éreztem azt a hatalmas szeretetet, ami Pulzuska és Anya között volt. Tudjuk, hogy a cicaélet rövidebb, mint az emberé, mégsem tudunk rá felkészülni, ha elmegy egy családtag. Pulzuska posztjai ott maradnak a csoportban, visszaolvashatjuk és nézegethetjük a képeit. Azt kívánom, hogy minden cicus ilyen szép, boldog és hosszú életet kapjon és ismerje meg azt a törődést, amit Pulzuska kapott. 

Egy augusztusi poszt, emlékül

Sziasztok szép korú 20 éves nyaraló blogger Pulzus vagyok. Még Balcsin,csak a Trubi hiányzik nagyon,rá sem nézek másra. Ma lazac pástétomot kaptam vacsira. Az előbb meg kint pihentem Anyával napozón,olyan jó itt csilledni. Csak ma is volt reggel vihar,be is másztam a szennyes kosárba. Aztán sétálni akartam,de Anya mondta hogy esik és csíkos fasion ruhám elázik,én meg vissza beszéltem hogy én azt le.. Menni akarok,nem mentem,szülői szigor van néha. De ez csak jó nekem. Most tévét fogok nézni. Legyen szép napotok cica társak gazdi szülők cica imádók,imádunk titeket, Mindenkinek megy a ciculin csomag személyre szabva. Mai kép napozás közben készült a vihar után. ❤️❤️❤️❤️

pul3.jpg

pul1.jpg

pul4.jpg

Nyugodj békében Pulzus cica! Tudom, hogy a Cica Imádók Csoport-Igényes Gazdiknak csoport tagjai szívében ott maradsz.