Szíves dekorációk

Találtam egy blogban egy olyan dekorációt, ami tetszett is meg nem is. Megmutatom azt is és azt is, hogy engem mire ihletett.

A kiinduló bejegyzést a The Crafting Chicks oldalán találtam. Ez is nagyon egyszerű, csak száraz rózsafejek, egy kartonlap és egy mély keret, dobozkeret kell hozzá.

A rózsákról óvatosan leszedjük a fejeket.

roseheart2.png

Szív alakban elrendezzük a kartonlapon és felragasztjuk.

roseheart3.png

Száradás után mehet is a keretbe.

roseheart1.pngEzzel a dekorációval csak annyi a gondom, hogy némileg "halott" ez a kompozíció, és a feng shui tanulmányaimból is emlékszem rá, hogy nem szerencsés száraz virágot tartani a lakásban, ajánlott legalább egy selyemszalaggal megszelídíteni.

Úgy gondoltam, hogy nem száraz virággal fogok alkotni, hanem szatén virágocskákkal.

Amit használtam: dombormintás papír, apró szatén virágok, egy egyszerű fehér keret. Kell még olló és ragasztó, meg egy kis türelem.

b2.JPG

Első lépésként méretre vágtam a kartont a keret hátlapjának megfelelően.

b3.JPG

Aztán felrajzoltam a szív körvonalát a lapra.

b4.JPG

Aztán elkezdtem rendezgetni a virágokat a körvonalon belül. Én nem hagyományos Valentin-napi színeket használtam, hanem sötétzöld és barackszín virágokat.

b5.JPG

Ha megvan az elrendezés, jöhet a ragasztás. Érdemes figyelni rá, hogy a textil egy kevés ragasztót be fog szívni, azért egy picit többet használjunk, persze ne tocsogjon. Érdemes picit lenyomtatni a virágokat ragasztás után, tegyünk rá egy nehezebb könyvet egy rövid időre.

Száradás után irány a keret és készen is vagyunk.

Íme az eredmény. Akár Valentin napra ajándékba is el lehet készíteni.

collage.jpg